Första dagen på mitt nya liv...

Uppdatering
Jag har varit lite sådär i humöret nu på kvällen, jag har varit väldigt hungrig och trött. Eller kanske inte trött men energilös det känns som om jag bara vill sova eller ligga i sängen. Jag hoppas att det blir bättre om några dagar.

//E.



Hej!
I dag började jag med att äta soppa i två veckor. Det gick bra ända tills för en stund sedan då jag blev lite hungrig. Att vara hungrig är det värsta som finns, jag hatar det. Men vill jag må bättre och känna mig bättre så får jag väl offra mig då. Jag hoppas att det här funkar och att jag inte faller in i mina gamla vanor igen sen, emn det är ju bara jag som kan göra nåt åt det. Så nu ska jag fan kämpam, jag får inte misslyckas. Jag vill inte behöva operera mig jag vet ju att jag kan. Jag ska bara bestämma mig för det och sedan hålla det också. Jag håller vad jag lovar så nu lovar jag att jag ska försöka så mycket jag bara kan, och inte ge upp när det blir svårt !
Nej men annars är det en bra dag, jag blir så glad när jag kommer på morgonen och alla barnen hejar och är glad för att man kommer, jag älskar mitt jobb ! Jag kan inte fatta att det snart är jul, jag såg att dom hade julpyntat i ett skyltfönster på stan, det kanske är liiite tididgt tycker jag :D
Men det är ju bara min åsikt.... Nu ska jag ner och natta lite barn :)

//E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0