fun

Hej!
I går så åka jag ner på stan med Johanna efter jobbet, vi fikade och snckade lite pimsama och roliga saker. Vi pratade också allvar men det var inte mycket av tiden :) Sedan så skulle vi gå och hälsa på Hakan lite, men han jobbade inte på stan utan på söder. Då väntade vi på Emilia och sedan begav vi oss till kalavägen 21 för att jag skulle träffa Josefine som var här ett tag efter att hon flyttade till stockholm typ förra veckan. Jag pratade med henne i typ 10 min för hon hade så brottom. Efter det så åkte vi till buddys på söder och där fann vi Hakan. Vi stannade där tills dom stängde typ :) Vi hade jättekul tyckte jag :) När dom stängde så skjutsade Johanna och Emilia hem mig för jag skulle duscha och sova. Dom fortsatte sedan till Emilia och sedan in till stan tror jag. Dom som är lediga kan ju göra vad dom vill :) En annan jobbar och sliter :) hehe nej det har faktiskt Johanna gjort ett tag nu, och Emilia råkade bara vara ledig från skolan :) När jag kom hem så frös jag som tusan så ja la mig i ett varmt bad och sedan så låg jag där typ en timme :) Sedan kröp jag ner i sängen och myste med min älskling <3 Vi kollade på tv och bara va ett tag tills jag somnade <3
Nu ska jag snart tillbaka ner jag jobba, i dag ska jag nog inte göra nå alls :) jo vara med Michael <3

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0