Helgen är över..

Hej!
I fredags så var jag, Michael och Johanna och tittade på när skutskär spelade mot alba. Det avr en jättekul match och det var såååå nära att skutskär vann, men det räckte inte så långt fram. Efter det så åkte vi hem till Johanna och snackade lite läskiga saker. På lördagen så var jag, Michael, Daniel och Therese hem till bröderna engbergs farfar, för han fyllde år på fredagen. Vi fikade (eller dom fikade) och pratade en stund, innan Daniel och Therese fortsatte till stockhom och jag och Michael åkte hem till honom. Vi åkte till Daniel och Thereses lägenhet och tittade på film och åt med Johanna, Christoffer. På kvällen så förökte Johanna och Michael att kidnappa christoffer för han ville inte följa med ut i skogen efter den läskiga filmen som vi hade sett. Det var jättekul, att dom låg och karvla där på golvet. Sedan vände det och Johanna vart offret ist, men det gick inte så bra :) Michael och Christoffers kommentar  var "du kommer ju inte kunna bli våldtagen iaf om inte äns vi kan hålla dig nere" och det kan man ju tolka på vilket sätt man vill. Men vi valde att tolka det positivt!
i dag så har jag varit med mamma i stan och köpt lite grejor, detta köpte jag:

                     

Färg till min hall+maskeringstejp.  Kattgrej till katterna      Julgardiner till mitt rum



Här är mitt ända intag av mat just nu, men det går jättebra.

I kväll ska jag spela bingo lotto med Johanna, Michael kommer vid åtta och sedan ska jag åkte hem och sova.
Och så blir det jobb i morgon :)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0