Helgen

Hej!
I fredags så slutade jag 16:00 jag åkte hem och hämtade Michael och lite annat och sedan åkte vi hem till Johnny. Johanna och Emilia kom dit för vi skulle laga mat och titta på film :) Kvällen slutade med hämtmat och och sådan film. Vi bestämmde oss för att åka in till stan och hyra film och sedan skulle vi hämta mat åt Emilia och Johanna på Isaks corner, sedan hämtade vi mat åt mamma, Andreas och mig så Max. Michael skulle ha mcdonalds och sedan in på affären och hem till mig med maten. När vi kom fram till älvkarleby så var Johannas och Emilias mat typ en timme gammal. Men det var bara mat som vi ville ha just då, då spelade det ingen roll om den var kalla eller inte. Sedan så tittade vi på filmen när alla höll på att somna. Efter det så åkte vi hem  och sov.

I lördags så åkte jag och mamma till IKEA till 9:30, vi fick glögg och papparkaka och fick en förhandsvisning på julsortimentet. El halvtimme föra alla andra. Eller ja vi var 100 stycken som fick det :) Efter det gick vi och köpte lite saker på IKEA. Vi bytte min jacka som hade gått sönder på stadium, köpte tröjor till pappa, köpte glödlampor på biltema, och sedan så åkte vi till farmor och fikade. När vi kom hem så var klockan 15:15 då givk jag och la mig för att jag var så trött och jag hade en fruktansväd huvudvärk. När jag vaknade ringde jag till Emilia som jafe ringt mig och sa att jag skulle stå över saintan den kvällen för att min huvudvärk forfarande satt kvar. På kvällen så åt vi thaimat med familjen och tittade på film, det var jättemysigt.

I dag så åkte jag, mamma och Andreas till stan, vi släppte av mamma hos framor och sedan så fortsatte jag och Andreas till valbo. Jag köpte ett headset till mig själv så att jag slipper låna andreas hela tiden när jag ska ut och gå eller när jag åker buss på morgonen :) När jag kom hem så lagade jag mat åt Michael eftersom han är sjuk stakarn <3 nu sitter jag i vardagsrummet och bara är, jag funderar på att gå ut och gå men jag tror inte att jag orkar :)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0