lite närvös

Hej!
När jag slutade i dag går så gick jag till farmor och blev där i en och en halv timme :) Det var jättekul, jag älskar henne sååå mycket min Farmor. Hon är så rolig och snäll :) Pappa och Mamma kom och hämtade mig och vi åkte till valbo för att titta på en hjälm åt pappa :) Han hittade ingen, men han blev sugen på en ny mototrcykel :) men det var inte det vi skulle titta på egentligen :) Sedan så åkte vi hem och slöa jag och mamma, Michael fick köpa med sig thaimat från gårdskär till oss för att vi orkade inte laga någon mat (det var jag som bjöd). På kvällen så tittade jag på kanal 5 kl 21:00 och sedan slocknade jag av utmattning :) I dag började jag 07:30 och ´ska sluta 14:00 för att jag ska till en syokonsulent i dag och sncka om min utbildning :) Det ska bli kul men jag är lite närvös över vad hon har att säga :) Sedan ska jag hem till min älskling och mysa <3

//E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0