Måndag igen

Hej!
Nu var det Måndag igen, helgen bara rusade förbi trots att jag inte gjorde så mycket. Hoppas att veckan går fort, jag gillar när den göra det. Men det får inte gå lika fort som förra veckan då var det måndag ena dagen och fredag den andra :D Michael är forfarande sjuk, men han håller på att bli bättre tror jag. Han orka göra mera saker och vill göra mera saker :) det känns bra att vara tillbaka på jobbet, det är skönt att vara ledig men jag längtar lite hit iaf. När det väl är helg så vill jag vara ledig en dag till men så fort jag kommer hit till alla underbara barn och personal så vill jag bara jobba :D Nu sitter jag på rast, jag har börjat att blogga p rasten eftersom det är lätt och då har jag tid. Väntar jag med det så glömmer jag bort det när jag kommer hem och då blir det inge av :) Nu ska jag sätta mig i personalrummet och ta en kaka :D

//E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0