ny vecka

Hej!
Nu sitter jag på jobbet på rast, i går hade jag en sådan skön dag när inget var planerat det bara blev. Jag träffade Johanna ett tag på kvällen, sedan så åkte jag och Michael och köpte mat och sedan låg vi och gosa i sängen hela kvällen :) det var min dag :) I dag ska var jag skittrött när jag vaknade med det blev bättre när jag satte mig på cykeln i typ 100 minusgrader då vaknade jag till ganska ordentligt. Träffade Jennifer på bussen i morse det var trevligt annrs brukar jag läsa med det var skönt med sällskap. När jag slutat ska jag gå till polhem och där kommer Johanna och hämtar mig :) sedan ska vi på stan och ta en fika och reda ut våra liv :) Nu måste jag tillbaka till verkligheten och natta lite barn :)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0