Onsdag men stor O

Hej!
I dag så började dagen segt, jag ville inte alls gå upp och tanken på att äta soppa till frukost var inte lockande. men så fort jag steg upp så blev det mycket bättre, mamma hade precis kommit hem och satt och åt när jag gick upp. Hon jobbar natt den här veckan så hon kommer hem 06:40 typ så vi ses vid matbordet en snabbis innan hon ska gå och lägga sig :) Michael skjutsade mig till bussen, han har börjat att gjort det nu den här veckan, han kommer upp då :) Det är jättebra :) I dag har jag inte så mycket planerat förutom att jag kanske ska byta till vinterdäck på bilen, vi får se om jag kan köra till jobbet på morgonen utan dom eller om pappa tycker att jags ka byta. I går så blev det ingen promenad, Jag satt på personalmöte till kl 19:30 var inte hemma förr än 20:00 och sedan behövde jag duscha och sedan kl 21:00 så började DH på kanal 5. Så jag prioterade att lukta gott och se nogolunda ut i håret  ist för att gå. Men i dag ska det förbaskans gå, i dag har jag tid. Dagen går bra, jag är inte hungrig nå alls nästan, jag är på bra humör och jag trivs med mig själv i dag. Jag vet inte om jag ska ringa till Michael så att han får lyxa till det lite och komma och hämta mig i dag :) men jag vet att mamma tycker att det är onödigt men jag tycker om när han kommer och hämtar mig, eller ´jag älskar det :) Nej nu är soppan uppdrucken och nu ska jag gå och slappa lite i personalrummet :)

//E.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kom igen nu gumman det här fixar du galant. Bara du bestämt dig så finns det inget som kan få dig att ge upp. Många kramar mamma

2010-10-27 @ 19:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0