Onsdag

Hej!
I går var jag sååå trött, jag satt och gäspade hela dagen på jobbet. När jag åkte hem så frågade Johanna om vi skulle ut till älgsjön en stund men jag orkade bara inte för jag var så trött. När jag kom hem så sov jag ett tag. Sedan så åka jag och Michael ner till apoteket för att köpa nya tandborstar :) Efter det så låg jag bara i sängen och gjorde ingenting. Michael åkte hem till sig vid sextiden och skulle kolla på fotboll med sin pappa. Under tiden så låg jag och gosade med bosse och åt lite godis. Innan jag fick ångest för godiset och gick en promnad på en timme :) När jag kom hem så tog jag en snabb dusch och sedan så la jag mig i sängen och inväntade DH på kanal 5. Efter det så slocknade jag, Michael veckte mig när han kom hem vid 22:30 tiden :)
I dag när jag slutar så ska jag till farmor och kolla upp lite saker åt mamma :) kanske ta en fika med henne med :) Sedan ska jag hem och slöa :)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0