Öppning

Hej!
I dag så öppnade jag 06:30 :) det var kul, det är så mysigt då när det är mörkt ute och alla barnen är nyvakna. då kan man sitta och gosa hur länge som helst. Jag slutar 13:30 och sedan ska jag promenera ner till stan till Miroi för där är Michael. Sedan ska jag vänta på han och sen ska vi åka hem. Vi kanske köper biljetter till hockeyn i kväll på vägen hem om det blir så vet jag ej ännu :) Det har varit en bra dag i dag, jag känner mig väldigt behövd, eftersom jag och Marie är dom ända ordinarie som är här i dag :) Vi har två vikarier, dom är jätteduktiga under omständigheterna. Jag skulle ha duschat i går men jag hann inte, så jag måstegöra det i dag :) Men det är sånt som jag tycker att ag inte har tid för. Nu är det ju så att jag duschar kanske varannan dag högt var fjärde om det är riktig illa. Men jag går ju inte runt och luktar illa :D Nej nu måste jag ner och natta lite barn :)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0