Rusk

Hej!
Vilket väder, bara regn och rusk. Jag föredrar när det snöar :) Men jag hoppas att det kommer lite snö till slutet av veckan :) I går så fick jag ett recept av tjejen här i köket på jobbet. det är bröd som ajg ska baka tänkte jag, men jag vet inte när jag ska ha tid och ork att göra det bara :) får se om det blir idag eller i morgon. Igår så åt vi tacos, jag övertalade mamma, men det var ingen höjdare att ha med sig i matlåda, märkte jag i dag... Frasse var borta ett atg igår på kvällen, blev lite orolig eftersom bimbo (en annan hankatt) gick på våran gård strax innan. Men efter mycket om och med så kom han. Vi var ute opch ropade i kanske en halv timme innnan han komm pipande från hästhagen. Men han kom hem iaf:) nej nu ska jag ta en kopp kaffe och ha lite lugt på rasten :)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0