Söndag

Hej!
I lördags så var jag med dom tjejer som finns i michaels skäckt i örbyhus och åt mat och umgicks :) Det var jättekul, jag hade det trevligt det var god mat och trevligt folk... Sedan så kom Michael och hämtade oss på kvällen. Efter det så åkte jag och Michael hem och myste ett tag innan jag somnade för att jag var så trött.
I dag så var vi bjudna till Andreas och Lena som bor i kågbo som ligger i närheten av Hedesunda. Han hade bjudit in lite kompisar till mina föräldrar och han så vi gjorde kålbullar och åt. Efter det så grillade vi marsmellows, det var jättekul och träffa alla igen, jag kan inte komma på senast vi sågs :)
Nu har jag kommit hem därifrån och nyss kommit ur duschen. Nu sitter jag i min säng med mina två röda katter och gosar. Michael vet jag inte var han är, han kommer väl sen nån gång. I morgon ska jag börja med att äta soppa så som min pappa har gjort för att gå ner i vikt. Jag hoppas att det hjälper för jag vill inte se ut som jag gör nu, det känns som att det inte är mig jag ser i spegeln när jag tittar. Jag vet inte hur det kan ha gått så lågnt men nu ska jag iaf göra något åt det och det är det som är det viktiga.. :) Nu ska jag gosa med mina katter lite mera innan den lilla Frasse kommer och stör oss :)
 

En sak till jag vill ha tillbaka mitt hår, jag ångrar mig nu att jag färgarde det mörkt :(

//E.

Kommentarer
Postat av: Wickan

Vad är det för soppa?:) är den god !:)

2010-11-17 @ 14:25:22
URL: http://wickanahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0