Stressig dag

Hej!
Det ända jag har gjort i dag är att stressa. Och det kommer jag fortsätta med tror jag. Jag skulle ha träffat Johanna kl 15 när jag slutar men det är kaos här så jag måste vara kvar till kl 16 ist. Och sedan ska jag hinna byta till vinterdäck på bilen innan det blir mörkt, så jag hinner inte träffa Johanna i dag vilket jag inte är stolt över. Jag som ville träffa henne i dag :) får se om jag hinner ett tag på kvällen, det beror på hur lång tid det tar med bilen och sedan måste man ju äta och duscha och göra andra onödiga saker :) Jag stressar som en djur här, vi är för få för att de ska gå ihop och man kan ju aldrig få en J*VLA vikarie... Så irreterande!
Men i går var en kul kväll, vi är med i "Hållbar vardag i Gävle" vi träffades i går för första gången alla 17 familjer. Det var kul vi fick mat och bra underhållning. Vi fick veta lite om vad vi skulle höra under året som kommer, det innebar nåt som dom kallar köpstopp alltså man får inte köpa mer än nödvändigt. Det innebär inga skor och inga kläder till mig om jag inte MÅSTE ha något, men det kommer ju inte att hända. Dock handlade det bara om en månad :) det glädjer mig :) Dom fottade oss, familjevis och ett stort gruppfoto.. Sedan så fick vi vårt första uppdrag, att kolla igenom en massa saker hemma, typ hur många lågenergilampo har vi mm.
Jag ser fram emot att fortsätta med detta, det är jätteintressant :) Vi ska träffas igen den 8 november tror jag att det var, vi ska på en massa studiebesök och allt :D Nu måste jag gå ner igen och stresse ännu mera, jag hoppas att jag lever när jag kommer hem !

//E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0