Jag är sååå bra !

Hej!
Jag är så bra, ibland måste man tycka om sig själv. Jag fick obb på en dag, och jag börjar i morgon. Jag har jobb på en och samma förskola tills den sista november. Det ska bli såå skönt. Att kunna planera mina dagar så att jag kan få en vardag med rutiner. helt otroligt kl 09:00 i morse hade jag inget jobb och nu har jag det i två och en halv månad. Det är helt otroligt :) jag kan knappt fatta det själv men jag hoppas att det kommer att gå bra. Jag börjar 08:30 och slutar 15:00 varje dag. Jag är lite närvös men jag tror att det ska bli bra. Annars så har det inte hänt så mycket, jo jag ska sova själv i dag. Det ska nog gå bra haha ja det är klart det kommer göra. Men det känns lite ensamt och sängen känns stor, det är skönt att jag kan ta mycket plats men det känns också lite knepit :d men sånt är livet :) nej nu ska jag nog ta och sova lite, så jag är pigg på min första dag på jobbet :) guuudd va bra det känns att säga det :)
God natt folket !

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0