Onsdagsfika

Hej!
Nu har jag avklarat en dag till i mitt liv, jag jobbar samma tider varje dag. Jag börjar 08:30 och slutar 15:00, det är jättebra tider. Jag trvis otroligt bra på staffansgården, jag kunde inte ha kommit till ett bättre ställle. Jag jobbar med små barn, som jag har kommit till att absolut avguda under som två dagar som jag varit där. Dom får mig att känna mig behövd och otroligt hemma på något konstigt vis :) I dag så hann Michael åka innan jag kom hem, han skulle på hockey med Daniel och Therese i stockholm, jag tror att det var AIK som spelade. Jag begav mig till Johanna efter jobbet, och vi hade inte riktigt planerat vad vi skulle göra men det slutade på waynes i alla fall. Vi satt och pratade om allt och livet. Sedan så åkte vi hem, jag släppte av Johanna hemma hos henne och sedan begav jag mig hemmåt. Jag bestämmde mig sedan för att ta en tur ut och gå, men det blev snarare springa, för jag blev lite irreterad på vägen :) men det bliv bra iaf, jag brännde nog lite fett iaf. Och det var väl det som var tanken bakom det. Nu sitter jag i sängen och väntar på Michael, så får vi se om han ska sova här eller hemma i kväll det hade han tydligen inte bestämmt än.
Men mera jobb väntar i morgon :D

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0