VFU!!!!

Hej :)
Jag har grymt kul på min VFU, jag är på en avdelning med barn mellan 1-3 år och jag stortrivs :) Jag är jättetrött på eftermiddagarna. Först så skulle jag ställa om mig från jobb till skola och nu tillbaka till jobb, och på måndag tillbaka till skola igen. Inte undra på att man blir trött :) haha
Jag har gjort min VFU-uppgift i varje fall, det gick jättebra, jag fick mycket bra kritik av min handledare, hon tyckte att det gick otroligt bra och att jag fick till en mysig stäming på sångsamlingen som jag höll i.
Jadu vad mer har jag att berätta, jo i går (onsdag) så var jag ner till skolan för att köpa biljetter till vår första kravall !!! TAGGA TAGGA TAGGA !!!! Helgrymt (lärarnas festeri) sålde biljetter mellan 17-18 så att vi som har VFU och som inte har tid att komma på lunchen kunde köpa. Det ska bli sååååå kul att gå, jag måste sy klart min overall också, men det tror jag att jag gör i morgon. Jag har en fältrapport som inte kommer att skriva sig själv heller, gud jag önskar att de kunde det, men icke.
Det var första dagen på Michaels praktiv i dag, det var väldigt ensamt att komma hem till at det var tomt. Men jag kan vänja mig. Lika så hade jag svårt att somna om när han hade åkt i morse, sängen kändes så STOR. Men det kan jag också vänja mig med. Men det gick jättebra för honom i alla fall, och det verkar som att han trivs. Jag tror att det passar honom han är nämligen på Stadiumlagret, det tror jag han kan! Jag tror på honom ! <3 I kväll så bakade vi pizza och sedan dess har vi bara slappat i soffan, det är underbart att bo med den man älskar av hela sitt hjärta,  det är nogåt speciellt med det. Men nu ska vi mysa ner oss i soffan och fortsätta titta på tv :)
I morgon är sista dagen på min VFU och jag ska ha samtal med min handledare och jag är lite nervös för jag är ju ändå under observation nu när jag har jobbat. Men det ska nog gå bra :)
Nu TV och mys med älskling!

//E.

Kommentarer
Postat av: norling

glad att du trivs :) vi syns snart igen! Älskar er <3

2011-10-15 @ 17:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0