Åre

Hej!
I går åkte jag, Michael och Pappa in till centrala Åre och tittade lite i affärer och sedan så åkte vi till CopperHill som är ett hotell som har en hel vägg av koppar. och sedan åkte vi skior på eftermiddagen :)

I dag så åkte vi i Åre och ända upp på Åreskutan, och åkte där vid en lift som heter tusenmetsliften, det var fina backar på förmiddagen men på eftermiddagen så blev det så mycket vallar och dålig sikt så då åkte vi till Duved och åkte ist. Nu har jag, mamma och pappa bastat och duschat och nu har vi gosat ner sig i soffan för kvällen. Det blev en del roliga och fina bilder detta är en del av dom:


Här är jag på väg ut från liften på Åreskutsan !


Jag gjorde en vurpa när man kära far lurade mig ut i offpist och det gick ju som det gick :)


Detta är bara en fin bild, det kommer att finnas mera bilder på facebook inom nästa vecka :D

//E.

Kommentarer
Postat av: stella

fina bilder:) Du ser ut att ha det bra:)

2012-02-08 @ 21:49:06
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0