Bilfärd

Hej Hej!

Michael åkte ju hem till Skutskär i onsdags och sedan var jag själv tills i fredags. Jag gillar att vara själv men det gör jag bara när jag vet att Michael kommer hem om ett tag. Så jag bjöd över mina tejer i torsdags, så att jag slapp känna mig ensam och plus att jag tycker om dom så myckt och vill spendera lite tid med som innan min semetser :) de ställde upp som vanligt <3 Det var askul, jag är såååå glad att jag har träffat så fina människor här i Norrköping... Vi käkade tacos och snackade lite skit och tittade på tv :) När de hade åkt så diskade och städade jag och gjorde ordning för att jag var tvungen att ta med mig min väska till skolan och åka direkt till tåget på fredagen...

Jag sov bara två timmar den natten, jag gillar inte att sova själv. När jag var i skolan så fick jag ett sms från SJ där det stod att tågen stod still i Stockholm och att jag skulle bli mellan 4-6 timmar försenad. Då vart jag lite arg... Så jag sa hejdå till tjejerna och sedan så begav jag mig till stationen för att försöka reda ut hur jag skulle ta mig hem. Men som ett mirakel så var mitt tåg det första som fick åka genom Stockholm så jag vart bara 35 min sen. Jag gick och plogade hela söder med min väska till min kära Josefine och träffade henne ett tag innan hon skulla jobba för kvällen.

Michael och Christoffer kom och hämta mig i stan när Josefine skule jobba. GUD vad jag har saknat Christoffer, det var jättekul att träffa honom innan jag åka till Åre.

Och så i dag (lördag) åkte vi till Åre, vi åkte tyd kl 11 och vi var framme till klockan ca 18. Det ska bli jättekul att åka hit som jag har längtat... I morgon börjar det, det som ska bli så kul, at åka lite skidor och få jätteont i benen och fötterna :) Nej men nu borde jag sova för att jag ska stå vid liften kl 09:00.

//E.

Kommentarer
Postat av: stella

<3

2012-02-05 @ 11:15:50
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0