Burr

Hej!
Jag vaknade kl 08:40 och då var det 27 minus ute, då kände jag mig inte alls peppad till att springa ner och kasta i mig frukost och kasta mig ut i backen. Nej det blev en lugn morgon, frukost i lung och ro vid matbordet med utsikt över den fina dalen nedanför oss... Sedan bar vi oss till skidcentralen för att hämta ut Andreas och Michaels skidor, men då lät bilen så konstigt så vi körde runt lite, men det slutad inte att låta. Så mamma, Michael och Andreas gick in och fixade skidorna så ringde jag volvo assistans för att rådfråga...

Det slutade med att det hämtade våran bil och bärgade den till Åre till en bilverkstad. Men de kom inte på en gång eftersom det var många som hade problem när det varit så kallt. De kom efter 4 timmar så vi åkte skidor medans vi väntade, fast inte mamma hon satt och väntade vid telefonen på att de skulle ringa. Men vi kunde inte åka mera än två åk innan vi var tvunga att åka in och värma oss, det är jobbigt och kallt att åka skidor i 20 minus. Men det finns inget som slår känslan av att åka nedför backen... Jag, Andreas och Michael gjorde en varsin vurpa i dag, det var lääänge sedan jag ramlade och jag fick ont i axeln faktiskt... Nu har vi varit ner och handlat (det blev ju en prommis eftersom bilen inte ville samarbeta) och nu har vi ätit lite, och bastat. Denna kväll blir nog en tidig kväll det känner jag nu, jag tänkte att ni skulle få se lite fina bilder från i dag.



Underbar dag i backen fast det var kallt. I de gula husen bor vi :)



Jag lyckades fånga Michaels vurpa på bild, han åkte ner från kanten till höger och gjorde någon form av kullerbytta eller nåt...



Jag är så glad att jag har min älskade Michael med mig på semestern, älskar dig min kärlek <3

//E.

Kommentarer
Postat av: stella

mysiga bilder<3

2012-02-05 @ 22:22:46
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0