Hemma i Norrköping

Hej!
Nu är jag äntligen hemma i  Norrköping igen, jag hade det jättebra i Åre och även i Skutskär de få dagar jag hann vara hemma. Sista dagen som jag var hemma så träffade jag Christoffer, gud va kul det var, jag saknar honom sååå mycket. Han är verkligen en underbar person och en vän som jag kommer att ha i hela mitt liv.

I dag så åkte jag och Michael hem till Norrköping, tåget var försenat för att det var tydligen obehöriga på spåret. Vi blev 40 min sena, men i stockholm hade tåget kört in 17 minuter så vi blev inte så sena. Men när vi kom hem så sprang vi och handlade och sedan kom Stella hit och myste ett tag. Vi bakde pizza och åt det och pratade lite, Jag gav Stella lite choklad från Åre chokladfabrik eftersom hon har varit så snäll och vattnat våra blommor när vi varit borta.

Nu när jag har packat upp så ska jag gosa ner mig i soffan för i morgon då är det bara till att ta tag i skolan igen :) Men jag hoppas ju också självklart på att träffa på mina tejer :)

//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0