Kravall och annat....

hej !
i lördags var det Vinterkravallen och det av as kul... Det var jättemycket folk, de släppte 300 förköpsbiljetter och de tog slut på 28 minuter. Och självklart så hade jag och mina vänner i glömt att de släpptes den dagen och blev utan. Vi var hemma hos Gizem innan och sedan gick vi till Trappan (vårt kårhus) och ställde oss i kö... Det tog kanske 40 minuter att komma in men väl inne så var det fullt ös medvetslös... haha Jag blev lite askalas och när jag, Elin, Jessica och Ellida gav upp så gick vi till donken ´för att äta sedan prommenerade jag och Elin hem...

Johanna var ju på besök under förra veckan, hon och Michael´var också ut på lördagen men de kom inte hem förr än typ 6 eller nåt.. Men det hade inte en lika kul kväll som jag förstod det..

Den här veckan i skolan har varit lite sådär, det har inte hänt mycket.. Men i dag så åkte min fästman hem till Skutskär för att vara hemma lite innan vi åker till Åre på Lördag. Så nu är jag ensam i två dagar, det känns väldigt tyst här hemma nu, jag har haft musik och så på hela dagen för att det ska kännas som att någon mer är hemma. Men i morgon kommer mina tjejer hit så sa vi titta på film och äta lite god mat, det ska bli kul och så slipper jag bli själv en hel dag.. :) Det är så skönt att ha vänner här nere som ställer upp och som gör de med glädje :) Jag längtar!

Nu har jag suttit och virkat med mamma i telefonen i en timme, och nu skulle hon gå och lägga sig.. och jag ska väl göra det jag med, jag har en massa att göra i morgon... Jag måste läsa en massa artiklar på engelska och jag orkar verkligen inte det...

//E.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Det vet du! Puss =) <3

2012-02-01 @ 22:53:51
URL: http://jessicanataliaa.blogspot.com
Postat av: stella

puss:*

2012-02-02 @ 08:28:44
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0