Sista rycket...

Hej!
I dag var det sista dagen vi åker skidor, i morgon ska vi bara gå upp och packa lite och sedan åka.
I dag på morgon så åkte jag och Mamma in till Åre för att titta så att blien var okej, och det var den iaf till att köra oss hem. Sedan blir det till att lämna in den på verkstaden så får vi se vad de säger. Efter det så åkte vi tillbaka till stugan och bytte till pjäxor och åkte ett par åk innan vi åkte in till Hamrestugan och åt lunch tillsammans allihopa. Resten av dagen så åkte vi skidor, jag tog en tidig break, och slutade at åka redan klockan typ 15, men mina ben orkar inte längre nu. Vi har åkt skidor hela dagarna i 6 dagar och nu pallar inte mina ben längre. Men i morgon åker vi hem till Skutskär och myser ett par dagar innan vi åker hem till Norrköping och jag börjar i skolan igen...

Nu ska jag gå upp och packa mina saker som min mamma beordrat mig att göra. Annars kommer jag att glömma något morgon, jag vill komma härifån så tidigt som möjligt eftersom vi ska träffa Daniel och Therese i morgon kväll. Och då vill man inte komma hem jättesent så att vi inte hinner träffa dom :)

//E. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0